luni, 8 februarie 2010

Sunt un gandac

A venit iarna....AGAAIN! dupa cum spunea mama cand nu-i convenea ceva, ia-ma Doamne, stinge-mi neamu, ca io nu mai rezist...traiesc intr-o incordare maxima zi de zi, mi-au inghetat si morcovii (stiti voi care ;;) de atata stress sa nu dau cu Jlo de pamant, asa ca merg ca o gheisa in dizgratie si imi blestem zilele ca din 1.73 cata eram, cred ca am ajuns la 1.50 de cocosare.

Daca luam in calcul si week-end-ul care tocmai a trecut, in care am mancat cat sa salvez de la moarte intregul arhipelag pacific, putem spune cu indulgenta ca m-am downgradat singura la stadiul de bila miscatoare.

Drept urmare, dupa aproape doua luni de iarna grea, dat cu jeilou' de pamant si patinat neprofesionist pe asfaltu de la oracolu din delphi, plus juma de roata de cas ingurgita, garnitura la salata de boeuf, tiramisu, tort de mere, bulz si...nici io nu mai stiu ce..... cum spuneam, drept urmare, io mi-am descoperit menirea in viata: vreau sa fiu gandac.

Sa stau in cotlonul meu la caldurica, sa mananc pana cad de-a dura cu burta la bec, si sa nu mai ies decat la primavara, sa-mi gasesc un cockroach cu care sa ma imperechez si sa facem miii de gandacei mici mici si zburdalnici :D

Ceea ce va doresc si voua! :D

Numele meu este Monica si sunt un gandac :) ( sa o aplaudam pe Monica:D )

Hai o saptamana...cum o fi..va doresc si veni-v-ar primavara aia odata!

8 comentarii:

  1. U put a smile on my face;)
    wooow, daca stau sa ma gandesc e o menire faina...cred ca ma indrept si eu to becoming a cockroach..cu 1 bucata de pui la purtator:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ete vezi? io te-as baga pe tine la cozonacei sau briose...you do have a bun in the oven:P

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna ziua gandacel si bine ai venit pe blogul meu. Sau bine-ti-ai-facut-simtita prezenta.

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna ziua domnule coiot, bine ati venit si dumneavoastra pe blogul nostru. va rugam sa nu fiti un coiot tipic , pentru ca pe aici mai circula si fluturasi, pisicute si alte vietuitoare, pe care nu am vrea sa le mancati dumneavoastra:P

    RăspundețiȘtergere
  5. :-)) daaaaaaaaa, eu sunt o omiduta tare satula de zapada, astept sa vina caldura, sa ma transform in fluture, ca amortesc aici... Si cred ca noi doua o sa ajungem sa ne vedem cand o veni primavara, sau direct vara, ca nu reusesc sa ma misc decat pe o raza de cinci pasi in jurul casei :D...

    RăspundețiȘtergere
  6. omiduto, astept sa te fluturesti, sa putem lua si fluturelul cel mic la o plimbare prin parc :D
    eu astept cu nerabdare primavara asta, ca incep sa urlu la luna care, by the way, e vizibila si ziua...pfff...

    Te pup tare drago

    RăspundețiȘtergere
  7. Am fost afara... aia cinci pasi au devenit: "mai iesim mama la plimbare, neaparat, cat de curand, probabil urmatoarea data o sa fie iarna viitoare"... :D

    RăspundețiȘtergere
  8. :))) maica, esti mai curajoasa decat mine, zau, pe mine ma ia durerea dinainte sa deschid usa ...pff, temeraro:P

    RăspundețiȘtergere