marți, 13 iulie 2010

Marti 13 e pis av cheic pe langa Luni 12

Ha! Ieri am fost pe punctul de a avea un accident de masina de toata frumusetea, cu coliva si tot tacamul. Si de doua ori, deci da? Adica nu ma incurc. Daca e sa dau coltul, macar sa o fac cu stil, asa ca exersez :| (nu, nu eram eu la volan)

Asa ca Marti 13 este joaca de copii pentru mine, sa vina ceasurile alea rele, sa vedem de m-or gasi, ca eu ma duc la cafea si tigara si o sa ma intorc abia maine, na! Si nici de scris pe blog n-oi scrie prea mult, sa nu ma pasca ghinionul prin comentarii, te pomenesti ca as supara pe cineva, sau mai stiu eu ce puteri paranormale circula prin blogosfera? Iar acasa nu ma duc pana nu simt eu ca a trecut pericolul, si nici de gatit nu gatesc azi, ca sa nu arunc in aer nimic. Deci mi-s safe :)

Voi cum va protejati de marti 13? ceva chiloti rosii pusi pe dos, busuioc la breloc, coada de iepure, cum? Care mai sunt "tool"-urile de combatere a maleficului zilele astea, ca bag seama ca tre sa ma pun iar la curent :) ( sa speram ca nu din ala cu www....ca sa nu ajunga sa-mi cante popa la capu' patului "doooot coooom" )


Mno, in asteptarea fidbecilor vostri, as dori sa profit , pe aceasta cale, si sa-i dedic o melodie fainuca unui om drag mie,care a avut candva parte de o zi de 13 cam nasoala, si zau daca merita:) E., sper ca azi sa fie o zi buna :) It has to be!

2 comentarii:

  1. of, da :) desi ieri dimineata am pus o cana cu cafea fierbinte pe mine...:P a fost o saptamana interesanta, bine ca s-a terminat:P
    acum asteptam sa ne dai tu vestea cea mare si sa ne cinstim pentru noul student :P :*

    RăspundețiȘtergere