miercuri, 25 iulie 2012

Incurajam gandirea

   Studiile spun ca unii se gandesc la sex de cel putin nouazeci de ori pe zi. Treaba lor, fiecare are voie sa se gandeasca la ce vrea si sa gandeasca ce vrea, ca de-aia avem cu ce.
N-oi fi io aia care merge sa scandeze prin piete, iar asta tine mai mult de anti-spiritul meu de turma, decat de apartenenta la o ideologie (da, ma, sariti cu morala, ca de-aia se duce tara de rapa, ca n-am iesit eu  sa scandez; unu si cu unu fac mai mult, hai ca daca ne certam de la politica, suntem praf).

Einueiz. Eu gandesc, Ha, ha, mirare.Si ma uit la balamuceala asta de tara, cat de comod -ridicol ne e sa dam vina pe toti, mereu altii, niciodata pe noi insine.
Ca, deh, educatia sau, sic, lipsa ei e o treaba variabila asa, se schimba regimul, ne mai prostim o tara, mai slabim o gaura la curea, murim de foame, nimic nu mai e cum era, stiu.

Ca de cand dau astia Bianci si Daniele la teveu, nu mai invata nici copiii, se altereaza cartile de istorie,iar gramatica, mama ma-sii, e desueta. Tineretul ostracizat da vina pe Oteveu si restul de Teveuri pentru rateurile sale educationale. Da , ma, ca eu am luat bacu si am intrat la facultate a zecea fiindca adormeam ascultandu-l pe Iosif Sava in fiecare zi, dupa pranz.

Nu, Doamne fereste, nici eu n-am deschis carti, cititul era cah. Desteptaciunea era o treaba indusa de tevere, rai uno si topo gigio, ma. Sigur, plangeti-va de mila ca sunt parintii de vina si societatea ca va e sila sa deschideti o carte, sa ascultati o muzica buna, ca e greu sa pui mecanismul in miscare si sa gandesti.

Avem "Succesuri" si "geace" in Dex, forme acceptate,caci asa e cand ai pedigree. De ce sa educam prosii, cand putem transforma prostia in regula?
Caci raspunsul sta in noi, doamnelor si domnilor. Cam asa. Cine vrea sa inteleaga intelege. Cine nu, nu. Caci la firma-i ca-ntr-o tara.



Cat despre mine, turma mea suntem eu si ai mei,  ca n-o sa salvez eu o tara, pur si simplu nu. Cand or invata toti sa-l voteze pe ala bun, nu pe ala generos, mai vorbim. Pana atunci, tine-ti-o tot asa. E bine. De Craciun mancam sarmale, si de Paste drob, iar la electorale ploua cu orez si zahar.

Si-o dedicatie, ca ne-a placut si-am mai vrut, deci meritam. :D


15 comentarii:

  1. Care e cel bun? scuzati incultura politica, mai sunt si buni?
    Bine ai revenit, uite cum imi pui tu rotitele in miscare incurajand gandirea (I'm really slow today :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu n-am mai multa cultura politica. Nu stiu care-s aia buni sau daca mai sunt, dar sigur facem ceva gresit, alegem ce nu trebuie. M-a lovit introspectia, ma mai gandesc si-ti spun, promit.

      Bine te-am regasit:*

      Ștergere
    2. Am intrebat-o pe mama care sunt buni si mi-a spus "cei care se vor naste de acum, poate" raspunsul meu: "Depinde cine ii creste" :)

      Ștergere
    3. Your words are music to my ears, love:)

      Ștergere
  2. Nu exista "bun", de 20 de ani exista doar "rau" si "mai rau" ...... Sa speram ca nu va apuca sa vina si "cel mai rau" ... nu suport superlativele si situatiile extreme :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie nu-mi plac superlativele, dar stii si tu ca atunci cand te joci cu focul te si arzi.
      Asadar, bine nu cred ca va fi prea curand, dimpotriva.

      Ștergere
  3. Este rau si mai rau pentru ca nu ne implicam...oare chiar ne place sa ne tooot plangem ca ne tzepuiesc ai nostri conducatori?
    Imi pare tare rau dar avem clasa politica pe care o meritam...si cand din greseala ajung la mana noastra ce facem? Spunem in majoritate ca nu ne intereseaza si deci nu ne deranjam sa votam...cui facem un serviciu in felul asta? Noua sau lor? Personal, stiu ce fac pe 29 :)
    pup, Nina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu stiu ce fac pe 29.
      Din pacate, multi nu stiu. La propriu si la figurat.
      E vina noastra ca facem alegerile proaste, ca nu ne implicam, evident, si, mai important , ca ne lasam in voia "firii".
      Dam cu stampila o data la 5 ani si in rest ne rastignim pe altarului cetateanului ostracizat.
      Romanu-i nascut victima, spun eu.

      Ștergere
  4. gura "pacatosului" adevar graieste :)) , sa nu te oftici prea tare pe mine, dar ti-am pasat o leapsa la mine pe blog :)) , trebuia sa nominalizez si eu 11 persoane, na ce sa fac :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))
      Chiar ma uitam de dimineata si ma intrebam cand ma bagi in seama:D
      sa ne lepsuim, zic:D

      Ștergere
  5. Ca bine le zici soro!
    Acu' ma duc sa ma culC CA mi-a obosit neuronul :D

    RăspundețiȘtergere
  6. succesuri e deja in dex??? wtf???

    RăspundețiȘtergere
  7. yes it is. Ca daca e a lu' ta-su, ie desteapta, nu?

    RăspundețiȘtergere
  8. Este pur evident pentru cei care stau si gandesc putin, ceea ce se intampla la noi in tara de mai bine de 20 de ani...E plin de "esece" pentru majoritatea si "succesuri" numai pentru cei care baga mana in buzunarul alora care se chinuie...sincer nu cred ca ar schimba nimic razvratirea unui numar de persoane ca sa zic asa, dar razvratirea tuturor da...mai mult de atat, nu stiu cine a vazut filmul "Idiocracy", nu e o capodopera dar mesajul este infricosator de adevarat :))...acolo tindem se pare... daca apreciem kitch-ul si celelalte multe chestii pur de rahat...
    Dar transmit tuturor numai ganduri de bine.Pace si dragoste:)

    RăspundețiȘtergere