joi, 23 august 2012

Ti-am desenat o inghetata

Acum vreo jumatate de an, inspirata de baietii astia de la They Draw and Cook , m-am apucat sa desenez o inghetata. Ma rog, reteta. Greu, domle, greu. Nu ca n-as avea talent, noaaa, dar asaa, cum sa spun, n-aveam ingredientele.

E, si pentru ca tot ieri am facut , la birou, reeditarea maratonului de mancat vafuta, mi-am amintit de mega opera mea de arta si m-am pus s-o mazgalasesc, din pacate, in paint.
Asta e, numai bine, mi-a venit ideea sa-mi transform art journalul in caiet de retete, ceva colaj, poze, o ceapa desenata, dupa inspiratie si moment.Apropo, sa ma laud, am reusit sa desenez un ardei gras, un ardei capia, o capatana de usturoi si-o vanata. Dar, ca orice elev studios, am uitat tema acasa, doamna invatatoare, da' intrebati-o pe mama! :)))

Asadar, ce ziceam? A,da, reteta.
Inghetata Malaga. Adica, eu nu stiu daca asta o fi reteta, dar stiam eu ca aia "de cumparat" are ceva stafide si rom in ea, coroborat cu memoria vaga a inghetatei Polar botezata cu esenta de rom,in cana verde de "ciob", a iesit asta:


Verde, ca tot vine vine primaaaavaaaraaa!

Sau, poate, roz, pentru domnisoare?


Avem si pe bleu, sa se asorteze cu ala micu, a lu' vecina:

Sau, de ce nu, verde icteriu, ca se asorteaza cu criza mea de fiere de saptamana trecuta? ;;)


Asa, si pentru artistii din voi, varianta art deco, alb negru:


Hai ca am gatit si saptamana asta, sunt un om desavarsit.
Sa nu uitam de regulamentara dedicatie, ca de ieri sunt in transa, pupa-i-as ochisorii aia de om nebun si talentat,na:





9 comentarii:

  1. Nu ma apuc inca s afac d-astea cu frisca lichida, am ratat o data, s-a facut numai bobite de grasime, dar muzica e ohhh, ohhh. Senchiu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Frisca aia e o tura da, o tura ba, I feel you.
      Acu vazui ce gogorita am scris "se serveste cu pofta". Cred ca-mi servesc eu una dupa ceafa, vai de cartea mea.
      Si,da, muzica e un suspin nesfarsit, mor de placere.

      Ștergere
  2. nu Monica, nu pot sa te lasa asa. Imi rupi inima. NU rieu. E un clovn kitchos care isi bate joc de muzica clasica. Nu am alt cuvant decat asta, Rieu este definitia kitschului in muzica.
    te implor, asculta originalele si o sa-ti dai seama cum indulceste siroposogretos aberant toate muzicile.
    sau le caricaturizeaza.

    Rieu e un fel de Coelho!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ok,ok, am inteles:D
      Dar sa stii ca m-am referit la Anthony Hopkins cand am spus ca-l iubesc, nu la Rieu. O sa caut valsul interpretat si de altcineva, promit.
      Daca ai zis Coelho, am bagat la cap. Ma ierti? :D

      Ștergere
    2. pai nici cu valsul ala nu mi-e rusine la capitolul kitsch:))

      eu n-am stiut ce e, ca nu se vede in blogger tot titlul si de ascultat rieu eu nu ascult:)))) doar acum ca a ai zis de el....e....cam penibilut mai:)
      Asculta Strauss cu filarmonica din Viena daca vrei neaparat valsuri:P

      Ștergere
    3. PS. Hopkins ca actor = genial :D

      Ștergere
    4. Haidi tu, ca pentru un actor a scremut un vals frumos, zau:))
      Caud filarmonica, caut,e clar ca trebuie sa ma reeduc.
      Te pup

      Ștergere
    5. hahaha, stii bancu ala cu o tipa care da auditie la opera, canta si danseaza. Si la fnal, directorul operei ii spune: cantati f bine pt o balerina si dansati f bine pt o cantareata!

      cauta cu dirijorul Mariss Jansons de anu asta, a fost f fain. Sau din anii 90 si 80.

      Ștergere
    6. Nu-l stiam, dar doare:))
      Multumesc pentru pont, e bine primit.
      Urmatoarea pe lista de auditii esti tu;)

      Ștergere