joi, 2 mai 2013

Am visat o carte cu un creion albastru, unul verde si unul gri. Cred. - umbre 16

Am nimerit aseară, pe Film Cafe, Sfârșitul iernii.Povestea era nouă, am prins filmul de pe la jumătate, însă numele personajelor îmi răsunau cumva în creieri. Și-am auzit. Bang! Creionul albastru!

Ce creion albastru? Ce creeion? Iar, sfâr, sfâr, roțile minții, creionul verde! Era și unul verde, ce creion verde? Și sfâr sfâr, creionul gri. Și-o plajă, așa-i? Și un cadou, trei creioane. Sau erau mai multe? Sau era doar unul gri?

M-am trezit de dimineață cu gândul la cartea pe care poate că am citit-o, sau poate nu, în care erau niște creioane, sau poate mi se părea. Genericul de final nu menționa nici o sursă, nici un roman, nimic. Un film.

Până am găsit-o.Sarah, Plain and Tall . Se pare că-i o trilogie, dar de fapt sunt chiar cinci cărți în serie și, cred că erau și niște creioane.

Întrebarea este, însă : cum se numea cartea în română și când am citit-o? Sau poate am visat că am citit-o?

E clar, dragă Sarah, vara asta te caut, să-mi spui de-am greșit culorile au ba.

Ce ciudat, cred că am citit o carte, dar nu sunt sigură.
Vi s-a întâmplat?




p.s.. am descoperit asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu