luni, 7 aprilie 2014

Tine-l bine de trapez si lasa-te condusa

 - Apuca-ma de muschiul trapez.
 - Ce sa fac? (hait, Doamne, sunt femeie respectabila)
 - Pune mana aici si lipeste-ti tamplele de mine.
 - Ok...
 - Acu' facem o saida.
 - Ce facem?
 - O saida.
 - Nu stiu ce-i aia.
 - Lasa ca-ti arat.

Pana la urma, am aflat. Si , au mama, zau de nu vrei mai mult, sa inveti, sa stii, sa simti dansul. Te scoate din tine dansul asta, jur,  e atata intimitate si incredere la mijloc , de zici ca te duci la psihoterapeut, nu la dans. M-am certat cu batul de matura invizibil pe care-l am infipt mi-e rusine sa spun unde, cu partenerul de dans care maraia saracul de cate ori il calcam pe picioare, cu mama ma-sii de saida lui cu saida ei, cu dat din fund fata spate, aualeu, eu stiam ca la dans e ca la buriceala.




Gresit, la dans e cam ca in dragoste, un pic de emotie, un pic de furie, un pic de intimitate, pantofi de doamna, abandon si multa multa multa bucurie.

Cam asa:



Pur si simplu Kizomba ;)


















2 comentarii:

  1. Adica este un fel de bachata cu incetinitorul?? Diferenta e ca in filmuletele alea la care ne hlizeam acum vreo 3 ani ca tampi... pardon, ca niste femei respectabile ce suntem, se misca si el ceva mai mult si mai cu patos, nu era doar in stalp care mai da din solduri din cand in cand si o poarta pe duduita unduitoare in toate directiile de parca s-ar juca NFS si ea e pe post de volan.
    Spune-mi TE ROG ca nu faci la sala chiar ce fac astia 2 in filmulet!!! Nu de alta, dar atunci oricine ti-ar fi partener de dans merita sa fie calcat pe picioare, pt ca tu faci toata munca, el doar te plimba pe parchet. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) Astia din videoclip se si rup putin in figuri, Kizomba e un dans in care barbatul conduce si femeia se lasa condusa, ei se misca mai mult decat vezi in videoclip si e fun,ma, nebu...pardon..haioasp:)))

    RăspundețiȘtergere