miercuri, 28 octombrie 2009

Vasile



Asta e Vasile. Sau Lili...sau Vali.
L-am adus aseara acasa, culcusit sub pulovarul meu, rugandu-ma sa fie la fel de deschis catre comunicare ca si mine. Si a fost. Dupa ce a dat turul casei in 5 secunde si a adormit cu nasu-ntr-un pantof,am dat stingerea. I-am explicat frumos ca mami doarme si daca tot e parsiv si miorlaie , sa se urce macar in pat, numai sa taca.
S-a suit. Si de cate ori isi aducea aminte ca-i matsa si stie sa sara din pat, incepea sa miorlaie ca vrea inapoi.
Io ce sa-ti fac, bade,daca esti indecis? Move your ass up si hai la somn, ca maine lucram. S-a executat.

Asta pana la 6:54 cand nu a mai putut de atata somn si a inceput sa ma linga la subrat, sa ma trezesc. Ete asta da barbat elevat, asa mai zic si io sa trezesti o femeie;;)

Am zis ca i-o i foame/sete/pishu/caca. Am reluat drilu cu iete litiera, iete apitsa, iete papa, da' hotaraste-te odata ce vrei si lasa-ma sa dorm..neah:D

Cum am dat drumul la teveu si am aprins calcul, porcu s-a suit cu botu pe tastatura, absolut fascinat, iar acum se uita la telenovele in reluare, pe picioarele mele, in timp ce io zic de el.

Cu alte cuvinte, Vasilica-lica-lili e porc mare si parsiv, carevasazica nu poa sa doarma daca nu ma stie pe mine treaza sa-l pazesc...pfff.

Nu vreau sa ma gandesc cum vor decurge ostilitatile azi, sper sa nu ramana fara voce tot miorlaind dupa cineva care sa-l pazeasca in timp ce doarme, ca io-s ocupata cu dormitu pe mine la munca.
Pana atunci,ia de dormi Vasile, ca ma-ta s-a trezit.

Hai o zi buna va doresc si scuzati "coerenta", e , totusi, 8 dimineata acum!!!


LE: Vasile e baiat salon, nu comenteaza ca fumez, pfiuf

5 comentarii:

  1. Vai ce dulce si simpatic este :X:X:X:X ! Un adevarat domn ;)) !
    Sa-ti traiasca Forfecutso :*:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. draguta pisicuta ... ma bucur ca am gasit blogul tau
    seara frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna Tunde, bine ai venit in casuta noastra.
    Un pupic tie si Carlei.

    Monica

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai sa-ti traiasca...fara purici si mieunaturi de imperechere! E dragut foc! :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Saru-mana frumos Oana, deocamdata e pasnic, dar i-am zis ca dk face urat il trimit la coada vacii, la propriu:D

    va pup dulce pe tine si Cati

    RăspundețiȘtergere