marți, 2 martie 2010

Am imbatranit?!?! Not cool anymore?!?!

Nepoata-mea de 13 ani m-a anuntat aseara diafan ca sunt invitata la ziua ei, dar la ziua ei de duminica, cu bunicii si unchii si matusile :| mi s-a sugerat calduros sa nu imi arat moaca la petrecerea de sambata desi i-am zis ca ma imbrac frumos si stau si io intr-un colt acolo, sa ma flescai de mandrie si amor pentru odor...NIET.
Am zis ca-i fac tort din ala cool colorat, mi-a zis ca vrea din ala "mijto cump" ...adica din ala mishto cumparat.
De furie i-am spus ca daca vrea sa primeasca vreodata in viata asta placa de par, va trebui sa invete sa scrie cu cratima si in limba ROOOOMAAANAAAA. Concluzie: am imbatranit. Am trecut la categoria: mosi, babe, mamai, tatai si Monica.

HA!

2 comentarii:

  1. aham.... stai tu sa faci treij'de ani, atunci sa te tii depresii! I'm tellin' ya sis' THAT is not cool! At all!
    Hugs, take care!

    RăspundețiȘtergere
  2. ahiii...not fun,at all...deci e cum banuiam,am 25 si merg pe 30. I feel you,Ale;)
    hugs

    RăspundețiȘtergere