joi, 18 martie 2010

Leapsa cu premiu:)




Am primit de la ZU un premiu :D , primul meu premiu ;;), si o leapsa, pe care trebuie sa o dau mai departe. Regulile suna cam asa:

1:Sa postezi premiul!
am executat, sa traiti!
2. Sa alegi 12 prieteni si sa il oferi
nu se poate mai multi? :D
3:Sa afisezi linkul lor!
check!
5:Sa le dai de stire printr-un comentariu pe blogul lor!
hmmm, in multe cazuri o sa fie o premiera, pentru ca eu sunt "the incognito reader"
6:Sa scrii din partea cui este premiul!
Zu, of course:D

Dueeeci, castigatorii sunt:

1. Oana si Catincuta
2. Floricica
3. Sabina si Amaliaaa
4. Luminita, pe care am regasit-o dupa vreo 3 ani in care ii pierdusem urma - great cook and extremely funny story teller:P
5. MM si bebe Degetica
6. Bebe Mara :) si mami Miki
7. Bebe David si idola mea Chitsi
8. Mariposa
9. Alexiuss - coz he's funny and so down to earth :*
10. Simona, Robbie si Mica, pe care ii stiu de cand cu yahoo360
11. Cojocarilor si Mariei, pe care abia i-am descoperit, dar tare dragalasi mi-s
12. Adei si Irinei

:)

Pupici

5 comentarii:

  1. Felicitari pentru premiu ;)
    O primavara frumoasa alaturi de cei dragi!

    RăspundețiȘtergere
  2. tu ma premiezi acilea, iar io nici nu-mi amintesc de tine! auliuuu, ce jenaaaaaaaaant!

    RăspundețiȘtergere
  3. Hi hi ! Multumesc de premiu :D ... Ai 2 la mine pe blog :D ... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Lavinia - multumesc frumos, o primavara calda si tie :*
    @ Luminita- domle,io sunt o incognito, care sunt, si urmaresc de ani de zile bloguri la care naiba stie de ce n-am avut curaj sa comentez:P dar ma bucur ca te-am regasit, you make my days;)
    @ pup Mariposa si Davidu tare tareeee

    RăspundețiȘtergere