luni, 28 ianuarie 2013

Un fel de salata de paste -pentru capre la dieta


Am realizat ca n-am apucat sa va povestesc despre cum am pierdut eu 13 kile in jumatate de an si nici despre cum ajunsesem eu la rotunda greutate de "opzeshdoo" de kile, au mama, dar promit sa ma revansez zilele astea cu o postare detaliata.
Nu va asteptati la diete pe baza de apa si aer si teorii revolutionare menite sa va faca zane intr-o luna, ca n-am. O sa fie o poveste despre rabdare, respect fata de sine si dragoste pentru mancare, dar despre toate astea intr-un episod viitor.

Pana atunci, iaca o idee pentru iubitorii de carbohidrati si balarii care nu mai stiu ce sa puna in mirobolanta caserola , pentru pranzul de a doua zi.
Eu bagai nasu'-n congelator si lada cu verzituri si nascocii fix asta. Daca nu va plac frunzele, nu va asteptati ca reteta asta sa va dea pe spate, ca spanacu' n-o sa fie in veci copan, pampam!

Sa purdecem, soldati!

Salata de paste cu spanac
pentru doua persoane normale sau pentru una ca mine 

- 200 gr paste (eu am folosit paste de porumb)
- 200 gr spanac congelat
- 3 catei de usturoi
- doua-trei rosii uscate la soare, conservate in ulei
- doua linguri cu ulei de masline
- zeama de lamaie
- sare, piper, chili (optional)

Trantiti pastele la fiert intr-o oala cu apa (doh) si sare, pana sunt fierte al dente.
Intre timp, incingeti uleiul intr-o tigaie incapatoare si caliti usturoiul rapid, cu rosiile tocate. Adaugati spanacul congelat, sare, piper si chili si lasati-l sa se inabuse timp de 10 minute, la foc domol, cu capac.
Daca folositi spanac proaspat, e suficient sa-l spalati si sa-l trageti la tigaie timp de maxim 5 minute, cat sa se inmoaie putin.
Gustati maclavaisul de sare si piper, adaugati zeama de lamaie dupa gust si pastele fierte.
Vaj vaj cu lingura tigaie inca un minut, cat sa se imprieteneasca, si gata. Tup la burtica.
Daca nu sunteti la dieta, treaba asta merge de minune cu niste parmezan ras, sau poate niste feta sau chiar niste branza de oaie mai puturoasa, pentru senzatii tari.

Altfel , keep it on the green side, k?
Iese asa:





Marele soc a fost ca hazbandul cel carnivor a gustat o pastuca.Apoi si-a luat o furculita, si a mai gustat inca una. Si apoi a adunat spanacul de prin farfurie. Si a constatat, cu voce stinsa, ca "i se schimba gusturile". Yes! Big succes!

7 comentarii:

  1. Una din aceste capre sunt eu :D De când mă știu am fost o capră la dietă...
    Pe tine țin să te felicit pentru kilele date jos dar și pentru felul în care scrii. Am citit doar două posturi, la unul am salivat la poze și am dat verdictul clar că îmi place :)
    Fix 6 luni am și eu la dispoziție să dau jos niște kile, prin urmare am să încerc și această rețetă. Mai aștept și altele ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oo, inca o caprita, pai behehe! :D
      O sa scriu o postare saptamana asta despre "dieta" mea, care jur ca nu-i o dieta.
      Sunt o gurmanda teribila si daca nu-mi place ce-i in farfurie, naseul. Ai sa vezi ca e vorba doar de putina grija la orele de masa si la cum combini papa. In rest, traiasca amandina, ca la aia n-am renuntat:P

      Te pup

      Ștergere
  2. Abia astept si cealalta postare ;) Sunt si eu la o asa zisa dieta,de fapt imi place s-o numesc stil de viata.Ma enerveaza la culme limitarea,nu aia,nu ailalta,cu atat mai mult cuvantul dieta.
    Am slabit si eu 10 kg cu mancat 3 mese,multa iarba,lactate si gratare.
    Acum am scos carnea si am inlocuit-o cu peste.Nu ca as vrea sa devin vreo vedetariana,dar dupa mesele copioase de la Craciun,a doua zi de Craciun,a treia...,Revelion,Sf.Jon,bobotezuri si alte sarbatoriri cu sarmale si munti de carne,am zis stop pentru o perioada :D
    Bravo si la mai multe!
    Eu mai am vreo 20 de dat...suna foarte optimist :))

    Cristina Tufeanu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact, stil de viata! Cristina, suntem pe aceeasi lungime de unda. Si sunt convinsa ca o sa reusesti sa dai jos si restul de 20 de kg.
      Privind in urma, 13 kilograme mi se pare asa de multe ca nu-mi vine sa cred ca s-au dus. Dar iata ca s-au dus:D
      Pot sa te intreb ce inaltime si greutate ai acum?

      Ștergere
  3. Io atunci cand alaptez ma transform intr-o purcica....adica mananc non stop..Am ajuns sa am aceeasi greutate ca la nasterea fiului meu . Astept cu drag postarea cu slabitul. Pup,
    Nina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai tu si consumi calorii, alaptand, e normal sa-ti ceara corpul de mancare. Important e sa fii si tu sanatoasa si bebe.
      O sa vina si postarea si , desi sunt total impotriva "dietelor" in pe durata alaptarii, cred ca o sa iti placa - e , de fapt, o idee despre cum sa mananci si bine si sanatos. Cu alte cuvinte, daca tot sunt haplea ,pai sa-mi si placa si sa-mi faca si bine.
      Te pup cu drag

      Ștergere
  4. Mi-e si rusine sa zic de la cat am plecat :D Am plecat de 98 bataie spre 100,slava domnului ca nu s-a dus niciodata la 100,cred ca faceam urat :)) si am 1.68 inaltime.
    Inca alaptez.Ca si la doamna de mai sus,alaptatul la mine s-a manifestat exact invers.Am pus aproape 15 kg in timpul alaptarii.Cand mai citesc povesti de succes,cu slabit de 10,15,20,30 de kg doar alaptand,fara nici o restrictie,zau ca mi-e ciuda :D
    Dar acum am zis stop!Bebe care nu mai e bebe,are aproape 1 an si 11 luni,e ditamai galiganu,poate sa manance si ciorbita,tatz mai .....cu bun simt :))

    Cristina Tufeanu

    RăspundețiȘtergere