miercuri, 5 februarie 2014

A practical guide to stylishly avoid nightmares, when alone in your bed. At night.

Ploua romantic, ca ai ferestre dintr-un perete in celalalt al camerei, deci iti fulgera treide, sau poate e cutremur si pana sa-ti dai seama daca ai murit au ba, pisica decoleaza mai ceva ca mos Vlaicu, la vremea lui.
Sau e doar liniste, din aia profunda, nani nani, uite asa ti se lipeste perna de falca si naaaaa..cront!
Naaan..cront cront!

 -Tomi!

Liniste.

- Cront?
- Tomi, lasa boabele alea!

Liniste.

- Cront cront...cront?
- Tomi!!!!!

Si pace.
Adormi. In linistea noptii, te gandesti ca, probabil,doar visezi ca intra cineva in casa, o usa scartaie, se aude un fosnet, o usa trantita, sari! Dumnealui broscoiul se autoservise, bine mersi, cu niscai bobite aburinde, direct din dulap. Cum dracului o fi deschis usa aia, nu stiu.

-Tomi! Fi-ti-ar boabele ale pacatelor, voiai altele proaspete?

Pana sa apuci sa iti termini gandul, el e deja calare pe pieptul tau, cu cele opt kile ale lui cu tot, in timp ce tu te miri ca inca mai respiri. Il rogi frumos sa-si miste dosul de pe pectoralu-ti stang, ca doare.

- Oi fi simpatic,nu? Si-acum ce-oi fi vrand, sa ne iubim?

Haaarsh, o limba pe mana.

- Mhm.

Haaarst, inca o limba pe obraz.

- Mrr,dormi.
- Miau?
- Da, dormi.
- Miau?
- Da,ma, si eu te iubesc.

Depoziteaza o laboanta de laionching pe umarul meu,suspina si adoarme.Sforaind. Mai na de dormi...

Tomi, pedeapsa si bucuria mea. Ne iubim noi asa, cumva: eu ma fac ca-i sunt stapana, el ma stapaneste...

sa nu cumva sa fugi in lume fara mine, mda? las ca stiu eu ca navighezi cand nu-s atent, sa faci bine sa te intorci.

Fii fara grija, te pazesc eu. In fieeeecare clipa

In seara asta, hai sa ne uitam la filmul ala cu motanul
care doarme in timp ce e admirat de stapana, mbine?
 da-l naibii pe McDreamy


3 comentarii:

  1. Pfii, c-au luat animalele în stăpânire și blogosfera, nu doar FB-ul!
    Nu crezi?
    Iote aici!
    http://parisulmeu.blogspot.ro/2014/02/catelusa-rosalie.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Mvai...din cauza lui Tomi al meu a trebuit sa-mi mut perna la picioare si sa dorm, ca voia el la capatul patului ( era caloriferul) si aveam de ales ori sa las matzul acolo ori sa dorm cu el pe cap :D. Vreo saptamana ma tot trezeam si il mutam dar degeaba...am cedat :))
    Ana

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))) Genial! Al meu doarme pe perna mea, asta dupa ce ma pipaie si ma palpeaza juma de ora, sa se asigure ca-s toata la domitil si nu mai plec nicaieri. Beleaua e ca acum, de cand dadu caldura in tevi, se distreaza de nu mai poate muscandu-ma de degetele de la picioare, noaptea. The joy!

      Ștergere