marți, 11 februarie 2014

Ganduri de marti, februarie, m-am agatat de primavara cu dintii incat mai mai ca pot s-o rontai- Umbre 24

Am dormit in hohote azi noapte, e cald in casa si am indraznit sa dorm fara sosete, ba chiar m-am aventurat si cu degetele in afara paturii, iar Tomi a considerat ca e gustoasa primavara asta, putem s-o rontaim, ia sa incepem cu degetele tale, au naturel asa, imi plac mai mult fara oja rosie, stii?

Da,ma, bine, ce stii tu, esti doar un motan, daca eu zic ca-i primavara, poti sa stai tu acolo cu norul tau monocolor, las' ca stiu eu ca e loc sub cer pentru toate anotimpurile,mie mi-e pofta de un pic de rochie si poate nitel cercel lucios, comentezi?

Mnu, dar dai o boaba? Dau doua, ia de rontaie, sa faci bine sa-mi lasi degetele in pace, these boots are made for walking iar tu ramai acasa, auzi?



Aud, du-te tu sa faci pe bulina rosie prin mocirla, eu am sa dorm pe prosopul tau cel roz, ce piti esti, haidi pa.

Pa ,ma, ma duc sa zburd, daca voua va ploua, tough luck, eu am pus de cafea si de un pic de zambet. Sa mi se umple bolta de hohote, zic.

O zi minunat-aiurit-visatoare va doresc, pupbinepa.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu