sâmbătă, 29 mai 2010

Leapsa :)

In sfarsit, am gasit motiv sa mai graiesc si eu pe acest prea minunat oracol, ca de inspiratie duc lipsa tare :D Multumim, Mariposa, si spor la pictat, ca a venit vara si am de gand sa fiu margelata :D


Prin urmare:


1. Ai o poreclă?
Aaaa, hmm... Sa spun, sa nu spun? Prietenii imi spun: Mo, Mon, Cotso, Cotsoharla mica, Dili, Varanul , iar famelionul "monalisa" si "mina mina -pisa pisa - cutu cutu" :D putine, asa-i?

2. Unde locuieşti?
In Ploiesti, dupa buletin. In Bucuresti, cu corazonu;)

3. Ce înălţime ai?
Fro 1.73 la ultima strigare

4. Ai zi onomastică?
Cred ca e o Sfanta Hristina pe la inceput de mai...Hai La multi ani mie! :D


5. Cu ce te ocupi?
:))) cu partenerii portughezi (prietenii stiu de ce:P )

6. Ai fraţi sau surori?
Fara numar, doi frati si o sora.

7. Limba maternă?
Limba romana

8. Limbi vorbite?
In ordinea de pe tricou: romgleza, engleza, franceza, portugheza, spaniola si niscai italiana, cat sa nu mor de foame :P

9. Colecţii?
Amintiri si carti

10. Număr la pantofi?
39

11. Şcoli absolvite?
Cresa, camin /gradinita cu program prelungit, primara, gimnaziu, liceu, facultate, juma de master = ma, dar culta mai sunt:P

12. Materia preferată?
Lingvistica portugheza

13. Ce hobby-uri ai?
E absolut evident: gatesc, citesc si...ca sa ii dau satisfactie lui Catilinae, imi place sa maaaa puuuuuuuuuuuuuuuuuup :D

14. Bani de buzunar?
Adica cum? Daca-mi da mama? mai am bani in buzunar, dar mai mult pe card, si nici aia pentru mai mult de doua saptamani de la salariu...stiu...baaad, baaad, bad

15. Dorinţă?
Sa nu mor tanara.

16. Vise?
Le traiesc:)

17. Număr norocos?
90 :) Adriana stie de ce ;)

18. Ai vrea să revezi…
Un graffiti roz de pe langa Hanul lui Manuc...l-au varuit :(

19. Ai animale de casă?
Fluturi si tantari, mai nou

20. Sentimentul cel mai preţuit?
Linistea iubirii impartasite (ce siropoasa sunt)

21. Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţă?
Am trait foarte multe zile , saptamani, luni frumoase :)

O dau mai departe lui: Dede si Florinei

3 comentarii:

  1. Sa te sparg!!! Dar, chiar si asa, am luat leapsa, asa ca iti raspund. Sa incepem zic:
    1. Porecla: :)) fara numar... ("de la nasu' mare" :p): Floppy, Bebe, Dede, Mama ranitilor,Andrusca, Capra de taiat lemne, Adiana (exact, fara "r"), Ratusca cea urata etc.....
    2.Unde locuieşti? Bucuresti - si intentionez sa raman, desi buletinul e inca pe Pitesti.
    3. Ce înălţime ai? 1.64 - deh, daca am fost vanitoasa si am crezut ca, semanand cu tata care e un munte de om, siiiigur o sa am 1.70 ca popa; dar chiar si asa, sunt o medie rezonabila intre 1.82 si 1.50. nu???
    4.Ai zi onomastică? Ihim :D Sf. Maria - si e de 2 ori si sf. Adrian pe 26.08
    5. Cu ce te ocupi? aaaaa.... la munca fac pe astistenta directorului de service & piese de schimb PEUGEOT Romania; in rest... ies la cafea cu Mo :p
    6. Ai fraţi sau surori? Yup: una bucata frate care in curand o sa ma faca cea mai mandra matusica din lume :D
    7. Limba maternă? Conform certificatului de nastere romana; daca ma intalnesc cu oameni care nu ma cunosc, ma intreaba daca nu cumva e araba - sa mor io ca nu e!!!
    8. Limbi vorbite? Pai - franceza, engleza, spaniola, araba - doar fffff putin, putintica italiana si inteleg portugheza in proportie de 50%, dar nu am curaj sa vorbesc - deci nu cred ca se pune.
    9. Colecţii? candva pietre de pe muntii pe care urcam si maimutoi de plus. Acum ... carti citite - nu le am fizic, mare parte fiind imprumutate. Ceva mai de suflet ... oameni minunati. Mo stie ce spun :)
    10. Număr la pantofi? Asta e intrebare de baraj. Pana acum vreo 3 ani 38. Mai nou, de cand m-am cocotat pe tocuri, 37 si bat spre 36 - oare am inceput deja sa imbatranesc si sa intru la apa??? :(
    11. Şcoli absolvite?
    Ultima absolvita de-adevaratelea e facultatea de Limbi Straine - ca doar acolo am cunoscut-o pe minunata de Mo. Masterul l-am terminat, dar am fost puturoasa si nu mi-am dat dizertatia :D
    12. Materia preferată? Civilizatie araba si cursul optional al dnei Tomulescu din anul 4 de facultate: Feminin vs Masculin. Cross my heart and hope to die ca nu sunt feminista, dar a fost absolut bestial sa demontam cei 5 baieti care au avut curajul sa participe la curs alaturi de 100 si ceva de fete.
    13. Ce hobby-uri ai? Pana acum cativa ani sportul (handbal si volei) si muntele. Acum, ca am facut o varsta si mi-am gasit pretextul ca nu imi mai permite timpul: cititul, muzica si ... oamenii speciali :)
    14. Bani de buzunar? Exista. Nu sunt niciodata de ajuns pt cat as putea eu sa cheltui, dar... sunt!
    15. Dorinţă? Sa nu dezamagesc!
    16. Vise? :) Exista! :)
    17. Număr norocos? 13 si pe parcursul vietii au mai fost 7 si 9. P.S. Mo, tu iti dai seama cata lume ai bagat in ceata cu 90??? :P
    18. Ai vrea să revezi… Piatra Craiului, oameni care sunt departe si vreo cateva filme.
    19. Ai animale de casă?Acum nu mai am nici macar cainele pe care l-am crescut de la 1 luna jumate pana la 7 ani, pt ca l-am dat la curte, dar pe parcurs s-au perindat pe la mama pe acasa 1 papagal, 2 hamsteri si toate pisicile si toti cainii din fata blocului pe care ii infiam pt cateva ore sa le fac baie si sa le dau de mancare - asta pana venea mama acasa si eram obligata sa ii dau afara, ca sa nu dorm pe pres la usa. Ce oameni haini domne!!! :( Ntz!Ntz! Ntz!
    20. Sentimentul cel mai preţuit?Iubirea, indiferent ca vb despre acel om de langa mine, de prieteni, de familie, de ... oricine si orice.
    21. Care a fost cea mai frumoasă zi din viaţă? Au fost multe, insa am curaj sa fac pariu ca peste maxim 2 zile voi putea spune ca ziua in care se va naste Rares.
    Hai va pupa mama!:-*

    RăspundețiȘtergere
  2. :))))
    1. te invata fata restul de 50% de portugheza:P
    2. uitasem de feminin vs masculin :)) soooo coool and bitchy :P
    3. ma bucur daca macar ai inteles ideea lui 90 ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. :)) Eu am inteles, pt ca .... i'm the inside girl :D

    RăspundețiȘtergere