marți, 18 mai 2010

Pupa-m-as

a v en itcomanda de papetarie la b irou si am pr imi t caieeeteee,creioaaanee, pixuuuri,markeeere si sp raydin ala cu bat in varf pentru aspi r a t tastatura. in modevident am asp ir attastatura si ecurata b ec,dar cred ca am bulit-opu tin siacumscriucu sin c ope,da rnu-i ba i, ca oricum gan desccu pauze siden ivelari,most o f thet i me :D
asta e caatun cicand am convoc at departamentul de it ca mi sestricaseplaca audio s i cand colop u sesem castilepe m ute.eh !eu safiu san atoa sa .m - afacutma ma b lon dasi pe jumate olteanca, nu ede aj u n s?

:D
va pup
p.s. ma duc la k fcdiseara:D lalalaaaaaaaaaaaaaa

6 comentarii:

  1. Please girl, don't do that again! Intai am zis ca m-am tampit io si nu mai stiu sa citesc cum trebe!
    Hugs!>:D
    Pofta mare la KFC (kill the fucking chicken :D )

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))) imagineaza-ti cum m-am chinuit eu azi sa scriu mailuri la serviciu.litera...pauza..litera...respiram adanc..inca o literaaa...am trimis vreo 5 mailuri in 2 ore:D
    si nu garantez ca maine nu va fi la fel, iar eu ma simt inspirata zilele astea, asa ca ia de sezi stramb, sa ca citesti drept :P
    and za chicken was gooood:D
    huge hugs:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Lasa, ne-am inteles si asa :D Si acum cu burta plina (ca tot iesi diseara in oras)... as vrea s ava invit la un concurs "Cum am descoperit povestile" din cadrul campaniei "Imbratisam lectura"- editia junior.

    Va asteptam cu drag http://edukid.ro/loc-de-joaca/concurs-cum-am-descoperit-povestile

    RăspundețiȘtergere
  4. Lavi, nici nu ma asteptam la altceva de la tine, avand in vedere ca "lucrezi" cu cuvintele zi de zi :)
    Iti multumesc pentru invitatie, mi-ai dat tema de gandire:)

    RăspundețiȘtergere
  5. olteanca si blonda e o combinatie FUARTE buna, eu stiu:)) ca le indeplinesc pe amandoua:)) numai ca is camuflata in saten de ciocolatA:)) te pupa fetele:)

    RăspundețiȘtergere
  6. :))) este cea mai tare combinatie:P
    acum inteleg totul , Miki :P va pup

    RăspundețiȘtergere