joi, 4 octombrie 2012

Draga Doamne

Ma ierti ca te deranjez, dar, vezi tu, simt ca ne cunoastem de atata timp si, totodata, nu am avut ocazia sa discutam de prea multe ori.

Recunosc, recentele urlete si strigaturi nu se incadreaza neaparat la categoria dialog deschis, dar intelege-ma ca ma straduiesc si nu-i usor. E greu si cu protocolul si programarile, uneori am senzatia ca intre atatea babe si mosi frematand de habotnicie nu prea am loc si eu si, zau,ma fastacesc.

Acum o vreme mi-a trecut prin minte sa adun scrisori catre tine, de la diversi. M-am razgandit. E ca si cand ai copia la lectie si, apoi, stii cum e, risti sa nu pici pe subiect si intri in sesiunea de vara.
Vara a trecut, asadar ma prezint si eu, la strigatul catalogului, in noul an scolar.

Draga Doamne,

Iti multumesc. Stii tu pentru ce, pentru tot. Pentru ochii mei verzi, pentru ciorbele astea care se-ncapataneaza sa-mi iasa mereu divine (banuiesc ca ai ceva de-a face, simt eu) si pentru tamplele lui datatoare de calm. Cred ca e un pic de Tu si in tamplele lui, altfel nu-mi explic.
Iti multumesc si pentru miile de "maine" pe care mi le-ai dat, pentru felul in care m-ai ignorat cand Te rugam sa ma iei la tine, plictisita fiind de aici. Iti multumesc.

Si iti multumesc si ca nu m-ai lasat sa mor, ca mi-ai dat suficienti bolovani cat pentru spatele meu stramb si poveri numai bune pentru picioare schioape, ca ale mele.

Sa ne intelegem, inca avem o relatie echitabila. Adica, eu sunt draguta cu Tine si sper sa fii si Tu dragut cu mine. Apreciez lectiile alea invatate cu rigla la palma, dar sa stii ca-s foarte receptiva si la epifanii fluturiste si curcubeice, parca imi fac zilele mai bune.

Draga Doamne,

Daca se poate, Te rog sa ignori ce Te-am rugat ultima oara. Nu, nu vreau sa nu-mi mai placa copiii. Imi plac prea mult ca sa nu-mi mai placa.

Si, inca ceva, Te rog sa ma ierti daca-s impertinenta si indraznesc sa continui in incapatanarea mea. Stiu ca ai Tu ceva scris acolo pentru mine, dar, nu crezi c-ai putea face un mic rabat? Un alineat, un "insert wording", unde sa scrie mama?

Ma angajez, pe aceasta cale sa renunt, in schimbul alineatului mai sus mentionat, la veleitatile de prajitureasa si la pretentiile de viitoare silfida. Lasa-ma asa, imperfecta, dar vezi ce faci cu episodul ala nou, o rasturnare de situatie zic ca ar face bine audientei. Iar eu promit sa Te urmaresc si sa Iti fiu fidela in continuare.

Si, Draga Doamne, daca nu iti cer prea mult, ai grija si de astia ai mei. Stii tu care sunt. Sunt multi, stiu, dar cum sa alegi intre buni si blanzi si frumosi si vii, zic? Fac pariu ca nici TU n-ai putea alege.
Asadar, vezi cum faci calculul sa-ti iasa cu plus pentru ai mei si, daca mai e loc, un alineat in plus si  pentru mine.

Iti multumesc,
A ta,

Eu




6 comentarii:

  1. Ma bag si eu ca musca ... draga Doamne!

    Stiu ca n-am mai vorbit de niste ani, dar nici n-am facut rele, sunt un om bun.
    Macar pt anii aia, peste 20, in care am crezut fierbinte, o cerere mica-mica! Si nu cer pt mine, stiu ca imi dai Tu, daca crezi am am nevoie, dar ...
    Poate auzi mai bine, daca se aduna mai multe voci, stim ca esti mai batran asa ...
    Punem si de o cheta de-un aparat auditiv, daca e nevoie.

    Hai Te rog, Te roooog, TE ROOOG! auzi si Tu de un copil blond si bun, care nu vrea decat sa indeplineasca scopul primordial pentru care Tu l-ai dat in folosinta!

    Chiar n-am glumit!
    Si ... sunt prin zona daca pot sa ajut, mai ales psihic, evident :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt bine , psihic. Ma rog, cu micile balanganeli pe langa gard, dar alea-s normale.
      hai ca m-ai facut sa rad cu aparatul auditiv:))
      Pupa-te-as, mi-ai facut ziua buna.

      Ștergere
  2. of, mi-au dat lacrimile

    pana iti raspunde Doamne Doamne, ti-am trimis eu un mail

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fara lacrimi, nu e voie, defulam si noi, din cand in cand.
      Ti-am raspuns:D

      Ștergere