miercuri, 17 octombrie 2012

Paradoxul iubirii si de ce-mi miros mainile a tine

Ma ravaseste orice intalnire noua. Pentru ca am memorie olfactiva, uneori imi miros mainile si hainele a persoana aceeaa zile intregi. As putea recunoaste oamenii dupa miros, cu ochii inchisi. Alteori, rareori, simt duhori, asa ca fug, ma sapunesc bine. Cartea mea miroase a tine. E a mea.
Mainile mele miros a tine. Si mi-ai dat si sapun, sa -mi spal mainile si sufletul de duhorile vietii, si sa-mi miroasa totul a tine.Si a bine. M-ai intrebat cum de reusesc. De unde atata energie, cum de sar, de incerc sa ajut. N-am stiut pe moment ca eu ar fi trebuit sa te intreb cum reusesti tu. Cum de stii TU sa-l ajuti pe cel ce nu s-a cerut ajutat? Stiai ca ai darul asta? La fel de firesc si natural, you're a helper. Ti-ai cerut scuze pentru cartea pe care mi-ai adus-o. Mi-ai zis ca este despre iubirea de sine si ca tu esti egoista, ca n-ai nevoie, ca stii sa te iubesti. Si sa invat sa ma iubesc si eu. Dar tu stii ca tu iubesti astfel? Ca atingi si esti blanda si buna si atat de frumoasa , de cred ca o sa-mi miroasa mainile a tine luni intregi. Ca m-ai rupt in doua cu ochii aia ai tai mari, care fugeau uneori undeva departe? Cand nu stiam ce sa spunem, sau cand spuneam fara sa spun si tu stiai ca nu mai e nimic de spus? Ca ai ape adanci in ochii aia frumosi stiai? Si ca parul iti aluneca de sub esarfa aia colorata intr-un anume fel, facandu-teatat de imposibil de neiubit? Ai venit sa ma ajuti si m-ai ajutat. Sa stii asta. Si sa mai stii ca-mi miros mainile a tine. Si vor mai mirosi mult timp a tine. Lasa-ma sa fiu romantica si voalata, asa-mi place mie, cand imi place de cineva.Sa mi te tin frumoasa si magica si dar ce mi-ai fost azi. Multumesc. A, da. Si mi-a mai placut ca mi-ai spus ca te-ai gandit la cum ai reusit sa uiti, ca sa-mi poti spune si mie.Si ca n-ai reusit. Iti multumesc ca esti umana si vie si ca m-ai facut si pe mine sa nu uit ca-s umana si vie si ca nu e exista reteta pentru uitare, dar ca, intr-o zi, cine stie, poate o sa uit. Si asta e o idee care ma bucura. Ma bucura asa, copilareste, hihi. Asa ca iti multumesc. Pentru tine.

6 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. pai hai! dar sa stii ca tu o sa iesi aia minunata din intalnirea asta,asta ca sa nu fii dezamagita:D
      da-mi un mail:*

      Ștergere
    2. hai sa ne imprietenim pe mail,pana atunci.
      scrie-mi la predamc@gmail.com

      Ștergere
  2. oh, doamne... m-ai lasat fara cuvinte :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Exact cum ziceam: http://albuletzi.blogspot.ro/2012/05/draga-mara.html acum ceva vreme :)

    RăspundețiȘtergere