marți, 26 februarie 2013

Bogăția omului se măsoară in coțohârle pe metru cub de inimă - umbre 9


Dacă ar fi filosofie jur ca aș pune o notă explicativă, dar nu-i.
Sunt mai bogată decât toți miliardarii României la un loc, dar bogăția mea se măsoară în scorpii și varani si coțohârle ce-mi ocupă inima  de-a lungul și de-a latul.
Coțohârlele mele sunt prețioase pentru că noi ne știm, cu tot ce-a fost bun si rău, cu supărari si bucurii si lupte si râsete. Cu nopți petrecute în camere separate, facându-ne dedicații de la distanță, cu băute crunte si fixatul cărămizilor din Indie Pub , în cadru organizat.
Cu plânsete la cinci dimineața și ciorbe bune si prăjituri pozate la lumina veiozei ținută în dreptul frigiderului.
Cu unghii roșii și pisoi obsedați de ciorapi fini și iubiri ratate, laolaltă cu iubirile vieților noastre si cu noi povești de neveste hâtre.

Ziua Recunoștinței e în fiecare zi, Moș Crăciun nu ne-a uitat, are părul lung și râde mult.

o coțohârlă ca nici o alta

Și ne răsfață


Azi a fost o zi minunată, mi-a venit Cătălaina de departe, să ma răsfețe și să mă bucure cu bucuria ei. Prietena asta a mea e tare frumoasă, vă spun, și n-am culori s-o desenez si s-o pozez așa frumoasă cum e ea cu adevărat.

Cautați-vă o coțohârlă și pastrați-o în cutia cu mătase verde, să vedeți atunci primăveri în suflet.

L.E.: Așa arată o foarfecă fericită cu coțohârla ei :


4 comentarii:

  1. De la o Scorpie pentru o Cotoharla prin intermediul Varanului:MULTUMEEEEEESC!!!! Te pup si sper sa te vad data viitoare cand ajungi pe acasa, pentru ca acum nu am reusit sa imi misc fizicul.
    Mai Mo, Indie Pub ramane memorabil din atat de multe motive...:))
    Va pup pe amandoua!

    RăspundețiȘtergere
  2. Bai deci eu m-am straduit saptamana asta sa nu ma apuce emotia, melancolia si alte alea...si tu ma lovesti asa pe suta de metri??
    Adriana, vezi ca ti-am trimis si tie un cadou mic mic, sa nu uiti sa il revenidici de la Monica :) Te pup si bineinteles, ne vedem cand oi mai veni, poate si in formula extinsa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar ca-i frumoasa! Dar nici cotoharla de langa ea, aia cu cerceii lungi, si ochi frumosi, nu-i rea deloc! :)

    RăspundețiȘtergere