joi, 8 martie 2012

De ziua ta, mamico. A, pardon, ma scuzi, nu era pentru tine...

Se facea ca eram o fiinta foarte draguta si intelegatoare, care nu indraznea sa dea cu lumea de pamant, mai mult de rusinea lor.

Cand am aflat de copil, in valtoarea momentului, mi-am facut cont pe Pampers (nu dati click pe link, vreau doar sa-i pinguiesc, poate se sesizeaza). Mi s-a parut dragalas sa primesc saptamanal cate un mail in care aflam ce-i mai crescuse copchilului, cat de mare aveam sa ma fac (de parca n-as fi vazut), si alte astfel de aspecte dragalase.

Urmarea o cunoasteti, asa ca, odata iesita din gasca viitoarelor mamici, am decis sa-mi dezactivez notificarile, ca deh. Nu mi-am sters contul, pentru ca m-am gandit ca imi va fi, totusi, de folos, candva. O saptamana mai tarziu, primesc mail "Felicitari, ati intrat in luna a patra!". Vai, multumesc, stai sa ma duc putin pana dincolo, sa mai urlu putin, uitasem, but thanks for the reminder.

Reluam ideea cu dezabonarea, click click, si respiram adanc. Trece o alta saptamana, astia iar cu felicitarile. Dau mail. Nu mi se raspunde. Sun, nimic.

Asta pana am decis, acum o saptamana, sa le scriu, pe pagina lor oficiala de Feisbuc, gandindu-ma ca o rusine publica i-ar putea "motiva" sa-si verifice serverele alea si sa rezolve problema.

Iata ce le-am scris:

"Draga Echipa Pampers,
Va scriu in calitate de fosta viitoare mamica. Asemeni multor alte viitoare mamici, m-am inscris pe site-ul dumneavoastra din dorinta de a afla mai multe informatii si detalii "dragalase" , as spune, despre evolutia bebelusului meu. Acum 3 luni bebelusul meu a murit, si de atunci ma chinui , luna de luna, sa ma dezabonez de la newsletterul dumneavoastra. Lucrez in IT, asa ca ...sunt convinsa ca am dibuit corect butonul de "unsubscribe". Am obosit sa trimit mailuri , incercand sa imi dezactivez pana si contul. As vrea sa cred ca Pampers n-ar permite niciodata o asemenea gafa, asa ca ma vad nevoita sa va scriu aici, pe o pagina publica, pentru a va ruga sa va verificati serverele si sa discutati cu echipa dumneavoastra de IT. Este dureros sa mi se reaminteasca lunar in ce stadiu ar fi fost acum copilul meu nenascut, de aceea doresc foarte mult dezabonarea de la acest newsletter.
Va multumesc,
Cu respect,
...."


Fac pariu ca veti crede ca mi-au raspuns imediat.Wrong. Doua zile mai tarziu primesc raspunsul de mai jos:

"Draga Monica, este o veste foarte trista. Suntem alaturi de tine. Am vrea din toata inima sa fim de ajutor. Te rugam mult sa ne confirmi adresa de email cu care te-ai inscris la newsletter, printr-un email la adresa p*********@pg.com. Cu ajutorul ei putem face dezabonarea. Iti multumim si ne cerem scuze pentru situatia creata."


Mai bine mai tarziu decat niciodata, corect? Am trimis datele solicitate si m-am bucurat. Am crezut cu sinceritate ca nu voi mai auzi de ei in veci, cu atat mai putin despre cum a "crescut" copilul meu care nu prea mai are cum sa creasca. Ma intelegeti.

Wrong! Azi am primit un noul mail, in care eram felicitata pentru sarcina mea de 26 de saptamani, si copilul meu care a crescut uite atat, si ui' ce fain sughita el,dragul mamei...


Draga Pampers! Iti acord benefit of the doubt si vreau sa cred, in continuare, ca nu ai permite tu, drag PR Pampers, o asemenea gafa. Ori, permite-mi sa-ti explic. Un site cu informatii despre parenting, maternitate, sarcina, va fi accesat, invariabil, de parinti sau viitori parinti. Unii dintre ei nu mai ajung sa fie si parinti. A se vedea persoana mea. Care persoana NU vrea sa i se reaminteasca saptamanal de ce ar fi putut fi copilul ala care nu a mai fost!

Asa ca, repet, verificati-va serverele, setarile, concediati un IT-ist sau doi, dar faceti ceva. Pana atunci, sa ne gandim ce putem face noi cu oamenii astia de la Pampers...

LATER EDIT:

Iata si raspunsul de astazi:

Draga Monica, confirmam ca dezabonarea a fost facuta. Ne cerem scuze inca o data pentru toata aceasta situatie neplacuta si prelungita. In urma mesajului tau au fost evidentiate mecanisme care nu functionau si pe care, datorita tie, speram ca le-am rezolvat. In cazul in care mai este nevoie de ajutor, te rugam frumos sa ne contactezi la numarul de telefon 021 ******.
Iti multumim tare mult pentru intelegerea si rabdarea de care ai dat dovada
.

Va dau de veste saptamana viitoare, in caz ca mai primesc vreun mail.
Multumesc tuturor celor care au dat linkul mai departe.
Monica

27 de comentarii:

  1. :((( Cat de rau imi pare sa citesc despre pierderea ta!

    cat despre faza cu pampers...mai urat de atat nu se poate, tinand cont de situatia ta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ioana, iti multumesc. Asa cum am spus, nu ma astept sa stie ei despre pierderea mea, insa ma astept sa fie constienti de posibilitatea asta, avand in vedere natura site-ului lor. Si mi se pare inadmisibil ca nu se sesizeaza nici dupa luni de zile.
      Asa ca voi lua masuri.

      Ștergere
  2. Eu am patit ceva similar cu niste site-uri notorii de pe-afara... Ce mi se pare inadmisibil e ca nici dupa ce ai luat contact direct cu cineva de-acolo problema nu s-a rezolvat. Of, imi pare rau, stiu cit e de neplacut...

    (eu m-am enervat si cind, insarcinata a doua oara, am incercat sa schimb virsta sarcinii pe unul dintre site-uri, si a fost foarte complicat, ca ei insistau ca sarcina mea are 30 de saptamini si eu modificam in 9, si ei la loc in 30, si tot asa, de parca e chiar atit de greu de imaginat ca sint si cazuri nefericite... cumplit)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ioana, exact asta e problema mea. Pot intelege ca nu au prevazut astfel de situatii, sa zicem. Dar mi se pare inadmisibil ca nu rezolva o problema nici dupa ce a fost adusa in atentia lor.Iar pentru asta o sa am grija sa fie trasi la raspundere.

      Ștergere
  3. Horror. Imi pare rau pentru pierderea ta.
    E impardonabil ce fac, dau share acum pe loc. Sa le fie rusine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alexandra, iti multumesc.
      Motivul pentru care am decis sa fac toata povestea asta publica este pentru ca sunt convinsa ca nu sunt singura in situatia asta.

      Ștergere
  4. Of, draga mea Forfecutz, imi pare extrem de rau sa citesc despre asta! :((
    Iar despre Pampers, rusine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi pare extrem de rau ca trebuie sa treci prin asa ceva.

    Pampers nu doar ca scutecele de la tine put...chiar puti cu totul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Loredana, si mie imi pare rau, sincer. Nu sunt genul belicos, dimpotriva, dar m-au adus la limita disperarii si nu am de gand sa las lucrurile asa cum sunt.
      Iti multumesc din suflet pentru sustinere si share.

      Ștergere
    2. marketingul asta cu orice pret poate avea (de fapt are, in 99% din cazuri) exact efectul invers. iaca, acuma se vor confrunta cu o mica problema de imagine. oare le pasa? sau "merge si asa", ca oricum lumea cumpara? chair sunt curioasa daca cineva de la ei va reactiona.

      Ștergere
  6. Am un nod in gat.Dar poate va veni si ziua in care o sa ti se faca aceasta urare/chemare de catre cineva. Eu sunt intr-o situatie similara, cu trei incercari la activ, mi-e si frica sa mai incerc, asa ca poate un pic inteleg. Rusine pentru durerea creata! Rusine Pampers!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga mea,
      Regret enorm pierderile tale, sincer. Asa cum spui si tu, poate va veni si ziua cand ne vom auzi strigate astfel. Pana atunci insa, vreau sa ni se permita sa mergem mai departe, fara sa ni se aminteasca de pierderile astea.

      Ștergere
  7. Rusine rau de tot, cat de cruzi pot sa fie in incompetenta lor!
    Ce naiba si-au mai cerut scuze si au promis ca rezolva? nu ar trebui sa fie mai complicat decat 5-10 click-uri ...
    Le-as posta cate un mesaj pe FB (daca asta a fost singurul lucru care a functionat pana acum) de fiecare data cand au nesimtirea sa "uite" sa-si faca treaba (adica sa te dezaboneze, si sa primesti mail in continuare).
    Nu stiu la ce masuri te gandesti tu, iti doresc succes oricare ar fi ele, sper sa se incheie cat de repede!
    In rest ... curaj si putere sa rezisti!
    Hai ... cu sabiile la atac! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu am stiut ca ai suferit o asemenea pierdere, imi pare tare rau.Cred ca o solutie ar fi sa ignori mesajele de la ei, cand le vezi imediat sterge-le fara sa le citesti!pup draga mea colega de breasla ( chiar stau si ma gandesc serios daca suntem la aceeasi companie? :-)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Solutia asta mi-a fost sugerata deja, dar vreau sa vad daca sunt dispusi sa-si rezolve problemele. N-as vrea sa o ascund sub pres si sa imi imaginez ca nu exista problema. Deh, defect profesional, customer care, etc.
      Chiar asa, da-mi un mail pe predamc@gmail.com, te pomenesti c-om fi colege

      Ștergere
  9. ai optiunea sa-i marchezi cu spam si dispar pur si simplu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu dispar, ci pur si simplu merg in alt folder:)

      Ștergere
    2. ...cu atat mai mult, nu cotrobai in folderul acela, apoi se sterg singure, n-o sa te mai deranjeze.
      Btw, am ajuns la postarea care se leaga de ceea ce ai scris aici, sper sa nu te mai afecteze atat de tare. Nu stiu de ce s-a intamplat, dar macar incearca sa te consolezi ca daca i s-a intamplat ceva, era mai rau daca se nastea cu o afectiune grava, cel mai probabil, netratabila. Stiu ce spun, am vazut cazuri dramatice. Daca va doriti copil, il veti avea, dar fiti rabdatori si increzatori.
      Sanatate va doresc.

      Ștergere
  10. Asta e comunicarea intr-o corporatie..asta e si realul interes pe care ni-l acorda noua consumatorii...
    Te imbratisez si stii tu ca vin si vremuri bune :)
    Nina

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Se pare ca ba merge mult prea bine daca acesta este singurul motiv din viata voastra plictisitoare de care va puteti plinge

      Ștergere
    2. Wow, tony, sunt convinsa ca avem o viata extreeem de plictisitoare in comparatie cu a ta, uite eu ma bucur sincer ca exista oameni ca tine care ne fac viata asta searbada sa fie mai palpitanta...A si parerea ta e ataaat de relevanta in contextul acestui post incat imi sta mintea-n loc...dar stai, probabil ca suntem si muuuult mai prosti in comparatie cu mintea ta sclipitoare.....

      Ștergere
    3. Nina, cu siguranta vin vremuri bune:) te imbratisez si eu cu drag

      Ștergere
  11. auzi, esti pregatit sa asculti? ca in viata mea plictisitoare mai exista si alte motive de nemultumire. printre altele, ma nemultumeste numarul mare de prosti care exista pe planeta, tembelii care vorbesc ca sa se afle in treaba, tampitii, cretinii, idiotii notorii, aia pe care ii doare in fund de altii, indiferentii, sictiritii si, nu in ultimul rand, aia care comenteaza aiurea pe bloguri. pricepi?

    RăspundețiȘtergere
  12. pai nu n-am enervat :)), ii explicam pur si simplu ca mai avem si alte probleme. io sunt, soro, da' nush ce nu ma lasa blogger sa ma arat pe adevarata identitate!!!

    RăspundețiȘtergere