marți, 13 martie 2012

Maria bate filmul

Sau de ce rad eu de una singura , pe strada :D

Discutie cu prea-distinsa demoazela Maria ,pasiunea mea din online si, mai nou, si din offline.

N.a.: Ne holbam cu deosebit interes la un tablou cu pasari si floricele (cam ca la Viena, dar mai "eften"), si-mi vine mie sa intreb copila:

- Ia uite, Maria, pasarele! Stii cum fac pasarile?
Bietul copchil se uita la mine nedumerit, intrebandu-se probabil ce naiba am facut cu viata mea pana acum, de nu stiu cum fac pasarile si o intreb pe ea.
Eu, continui entuziasta:

- Cirip! Asa fac pasarelele, cip cirip!

Maria, semi-amuzata, semi-docta, ma corecteaza:

- Nu tsiliiip! Piu! Piu-Piu!

Pampam!

P.s.: copilul chiar avea dreptate, nu?

7 comentarii:

  1. aaaaaaa, cumva ai invatat-o tu cum face cucul?? ca din seara aia numai cu-cu, cu-cu striga prin casa. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. aaaaa, hmm, se poate?!?! zi-mi daca e de bine sau rau, sa stiu cum iti raspund :)))))

      Ștergere
    2. daca ai invatat-o tu, inseamna ca prinde repede... daca nu ai invatat-o tun inseamna ca prinde din zbor. :)))

      Vreau doar sa stiu cum e. :) .. ca strigatul prin casa e inevitabil. daca nu e cu-cu, e altceva. :)

      Ștergere
    3. Lasand gluma la o parte, nu-mi amintesc sa fi discutat despre cuci, asa ca probabil ca a prins de undeva:P.Oricum, e foarte expresiva si stie sa verbalizeze foarte bine ceea ce vrea, comunica extraordinar!

      Ștergere
  2. Ma gandeam eu ca la asta dra Maria te refereai :) i-am vazut carliontii in pozele de la Printesa. Sper sa elucidati misterul ... cucless :)

    Vezi ca ai o dedicatiune molodioasa la mine, m-am gadint la tine de cand am vazut afisul, dar la samba cu Brasil mai ales :)

    RăspundețiȘtergere