marți, 20 martie 2012

She who was broken, shall break no more

Sunt zile cand poti sa pui degetul pe clipa aia cand raul inceteaza sa mai fie rau, si devine bine. Maine o sa pun degetul pe rau, o sa-i dau un bobarnac, zambind calm si condescendent, si o las marea de bine sa ma inghita cu totul, pana o sa devin un Flipper frumos si gratios.

Demain je vais au découpage. Wish me luck. Cam pe la amiaza, o ora mai tarziu.

Sunt cochoana daca va rog sa ascultati maine o melodie, pe la 13h00 trecute fix? Nu de alta, dar am fantezii din alea bolnave, cu mine intrand in sala de operatie in ritm de hip-hopppaaappaa, si cu mah gang cantand in cor ,in fundal, P-Diddy style. So, will you be mah gang tumarau?

Deci, cine e cu mine? :D


47 de comentarii:

  1. Yo subscriu!Yeah! :))
    Doamne ajuta, cherie! :-*

    RăspundețiȘtergere
  2. te imbratisez si ma gandesc la tine, sa stii!
    la mine or sa fie orele 19 trecute fix, cand ma pregatesc sa pun puii la somn!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frumos, da! si eu o sa ma gandesc la voi, cum e liniste si bine si pui puii la somn:D asa, da, imagini frumoase, de astea am nevoie:D

    Te imbratisez si eu tare, Nela mea!

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu as fi crezut ca esti fan Hip-Hop! In cazul asta, cu siguranta eu voi as asculta-o! Bafta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-s fan, dimpotriva, dar am cateva "slagare" de suflet. Si uneori, ma binedispune sa intru in starea aia de bad-boy:P Sarna pentru urare, sa fie!

      Ștergere
  5. P.s. Si eu visez sa intru in sala tot pe ritmuri de hip-hop! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper ca nu planuiesti o astfel de escapada curand!
      Si daca da, sa stii ca-ti tin pumnii;)

      Ștergere
  6. Milioane de vagoane de bafta!
    O sa fie bine, eu STIU!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu iti tin pumnii. Numai ganduri bune sa ai si va trece repejos.
    Cu siguranta ma voi gandi la tine

    RăspundețiȘtergere
  8. Ploiestiuuuu....aloooo...acilea Ploiestiuuuu...cu toate panzele sus si gurile larg zambitoare vom canta in cor "haaaai Monicaaaa, haaaai Monicaaaaaa" si evident si melodia de mai sus!!
    Maine la 13 toate energiile bune din petrolul care ti-a dat viata vor fi cu tineeee!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleeu, Huoo Petrolu' (daca ma prinde frate-miu, nu mai calc in urbe in veci:P )
      Sarnaaa!

      Ștergere
    2. Nu petrolu' ala fai doamna, petrolul ala substanta care e imbibata in toate alea in orasu asta :))))

      Ștergere
    3. aaa, da, ala da! nous sommes des gazaritse ;;)

      Ștergere
    4. "gazaritze" ma duce cu gandul in alte parti...sa zicem petro-chimice :))))

      Ștergere
    5. Super-tere cuvantul asta :))
      Sa trecem peste, si sa zicem ca si Valcea e cu tineeee!
      Ia sa vad si eu ce zic ciocolatii astia, ca nu pre-s fan, dar imi pregatesc vocea pt maine.
      Te incurca daca ma gandesc la tine toata ziua, nu doar la 13? :)

      Ștergere
    6. vai, dar ma incurca maxim:)) ia, hai, gandiiiireeaaaa:)))
      Fii acolo, pe unda cu mine,ca face bine la inimioara:D

      Ștergere
    7. deci io refuz sa ma numesc gazarita, e clar?! chiar si doar si numai prin adoptie, dar refuz :))))))))

      Ștergere
  9. Bafta! hai ca o sa fie bine....numai ganduri bune de aici...

    RăspundețiȘtergere
  10. Doar sti ca am vorbit serios :)
    off-topic: ce-a patit Zazu de s-a ascuns? eu cum mai dau de ea? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stiu ca ai vorbit serios:)
      Zazu e bine, doar ca e prinsa cu studiul, a abandonat putin online-ul, pentru cateva zile:)

      Ștergere
    2. aci sunt, tocilaraaaaaaaaaaa! in da hood :))))). sa dam din solduri zic, si sa spunem lumii ca silicoane nu ne tre, natura ne-a inzestrat destul :))))))

      Ștergere
    3. ps: Andreea, ma ai in lista de facebuc :)))))))

      Ștergere
  11. Si eu sunt cu tine tumarau, poate nu chiar ascultand melodia asta, ca o ascultai azi si nu ma amorezai de ea :). Mult gud lac!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumos! Ina, cum de nu stiam eu de tine si de minunatiile pe care le creezi? :D Hmm, o sa am material de citit in concediu:D
      Iti multumesc pentru gandurile bune:*

      Ștergere
    2. Normal ca nu stiai de mine, ce, ca doar nu-s vreo vedeta sa ma stie toata lumea... Si eu am trecut de curand pe aici pe la tine si am "ramas" fiindca blogul asta are ce-mi place mie cel mai mult: simtul umorului. Numai bine iti doresc!

      Ștergere
  12. Acum am citit, ma gandesc si eu la tine, sper sa fie bine acum ca a trecut ! pup apasat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. maine , la ora asta, va fi trecut.
      Te pup si eu si te imbratisez tare tare de tot!

      Ștergere
  13. S-a facut... tin pumnii stransi maine pe la ora asta, o sa fie bine, o sa fie bine, o sa fie bine! Howgh!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te-am simtit,jur! Oricum,am intrat razand in sala,imaginandu-mi gasca mea de oameni,dand din cap pe hiphopel:D

      Ștergere
  14. Iti urez sa mearga totul bine si tu sa fii de o mie de ori bine si sa scrii o postare cand poti sa ne spui si noua ca e totul perfect :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc din suflet, Miha! Raportez cu bucurie ca e totul perfect! Sunt cam cocosata de durere,dar foarte bine,in rest. Luni trec pe la tine si te scot si la o cafea;)

      Ștergere
  15. iti tin pumnii sa fie bine, dar degeaba ii tin, ca oricum o sa fie bine:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, A! Eu zic ca nu mi-ai tinut pumnii degeaba,dimpotriva. Sunt bine si asta si datorita gandurilor bune de la voi,sa stii;) te imbratisez tare

      Ștergere
  16. Iti doresc mult succes. Pumnii stransi si un gand bun:) Te pup.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,doamna mea draga. Gandul bun a ajuns la mine,sunt sanatoasa:D

      Ștergere
  17. Bafta multa!
    Da' de ce iti pui silicoane?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,Dima! Da' de ce mi-as pune silicoane? Adica, de unde rezulta ideea, ca de pus nu mi-as pune in veci:))

      Ștergere
  18. go forfe go! (silicoane, auzi :))))))) )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da,ma,silicoane! Hai ca suna chiar fancy,pe bune,pacat ca n-am loc de ele,ca zau ca ar fi fost o idee:)))

      Ștergere
  19. ai auzit, forfecutz? domnii doctori nu s-or declarat deranjati de-atata bad boys in atmosfera?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. heey! Domle,le-a placut de mine,c-am intrat razand in sala si m-am trezit razand. Cica-s pacienta model,cuminte si entertaining:P

      Ștergere
  20. Auzi bre! tu te reparasi, da eu am ramas cu datul din cap :) imi place pianul ala de mor nananananaaaaa cause' I'm coming home again nanananananaaaaa :)
    Deci cum ma opresc din dat din cap? :)
    So ... curaj sa start again, ma bucur ca a decurs bine interventia, sper sa scapi repede si de dureri.
    Hai ca a venit primavara, de-adevaratelea, aproape ca e vara, azi eram pe bicicleta in tricou, la pranz :)

    RăspundețiȘtergere