vineri, 1 martie 2013

Cu dragoste si umor va uram o primavara minunata!


Eu sunt romantică, el e hâtru și jucăuș, cum îi șade bine omului lânga nevasta lui.

ghici ghicitoarea mea: care-i de la socruel, care de la hazband?

Eu vă urez, dragi doamne, o primăvară caldă, veselă, colorată, așa cum este ziua asta.

flori de la o floare
Și să rămânem mereu așa cum suntem azi: nebune, pasionale, melancolice, mămoase, îndrăgostite de dragoste!


Domnilor dragi, dumneavoastră, mândri prinți și feți frumoși, vă urez să nu uitați să râdeți, să fiți atenți, să oferiți doamnelor un mărțișor cu mesaj sau o floare de primăvară. Nu vă poticniți de precedente, vă asigur ca un simplu buchet de ghiocei poate deveni o mare de nuferi în ochii unei doamne îndrăgostite (un pont: noi ne îndrăgostim de voi de câte ori ne dați ocazia, așa că profitați, zâmbetul acela este încă acolo )



Sau puteți să-i oferiți o floare într-un mărțișor, să o îngrijească și să crească precum dragul vostru pentru ea :

cel mai frumos mărțișor


6 comentarii:

  1. cupidon de la socruel. hazband te duce in eroare cu martagusul hatru :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Faina ideea cu planteaza-ma, stii la ce sa te astepti sau va fi surpriza?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Va fi o surpriza! Abia astept sa ajung acasa, sa-mi ud pergamentul:P

      Ștergere
  3. Martisorul de la hazband imi aduce aminte de....piggy-wiggy sau hoggy- woggy - astea's poreclele mele btw...

    RăspundețiȘtergere