miercuri, 27 martie 2013

Fofolina ei, floarea primăverii


Tocmai ce-am citit articolul ăsta și zău că nu mă pot abține de la a vă povesti una din cele mai epice experiențe ginecologice din viața mea.

După intervenția de acum un an cred că am intrat în analele ălora ca acel unic pacient care vine la maternitate fără puradel în burtă , de mă scrutau asistentele alea de zici că se așteptau să ascund, totuși, vreun bebeluș prin poșetă.

Experiența acelor două zile, de departe una din cele mai pozitive și umane din viața mea (da, în Românica umanitatea are termen de comparație) m-a făcut să dau cu inhibițiile de pământ , de-am ajuns să rog ginecologul să nu mai strice cearceaful pe mine, fofo a mea este vedeta și e obișnuită cu lumina reflectoarelor, măi măi. 

Dar să vă povestesc. Se  făcea că dupa operație mi-au introdus un balon în uter, din care balon atârnau doua tuburi, care tuburi se bălăngăneau și dumnealor zgomotos, pe șoseaua...ăăăă...fofului:D 
Fiind ,probabil, una din rarele ocazii de a experimenta altceva decât o naștere , medicii au aflat curând de mine și au început să-și facă drum spre rezerva mea, din oră în oră. În scopuri pur educative, ăfcors.

Nene, eu știam de la  mama că fofo a mea e ca o floare,  s-o prețuiesc și să n-o dau la nimenea, dar ăia se tot perindau p-acolo, ca la urs, mai făceau câte o glumă, mai și râdeau.

Își dădeau coate cu subînțeles,  gen:hmmmm, foooofooo? ihhhim, siiiigur fofoooo..ahahaha, foarte tare,fratee!

N-apucam să  finalizez si eu fotosinteza și să mă scap de CO2, că iar apăreau doi handralai, 1.90m,  anatomia lui grey style, obrajiorii lor, puful gâștii, cu căte trei pupeze de asistente care dădeau in clocot pe lăngă ei.

-           - Doamnaaa S, ce mai faceți?
-          - Iaca bine, stau sa ma be...fotosinteză.Dar mai amân!

Și jap cracii în aer!iar ocheade, iar glumite: tubu? vezi tubu?, doaa, absolut, categoric tubul,ahahahaha.

Vă întrebați, probabil, ce trecea prin capul meu în tot acest timp în care oamenii ăștia se distrau la o cafea în curtea școlii mele. Păi făceam schimb de esemesuri cu prietena mea, bucuroasă fiind că, iată, m-am epilat și-n c.. :D

Ulterior, la externare, nu m-am putut abține și l-am întrebat pe doctorașul cel sexos ce era atât de amuzant la tubul meu. M-a privit nedumerit și i-am explicat că eu sunt o ființă foarte amuzantă și că ăla era tubul meu  (în fofo a mea, for that matter), deci merit să cunosc contextul. Bineînțeles că mi-a dat o explicație medicală pe care nici în ziua de azi n-o pricep, ceva cu fluide și ahaha, știți, era funny. Aha, cum zici tu, Știam eu că sunt un star. I’m speshul!

2 comentarii:

  1. Am ras cu lacrimi si mi s-a intins machiajul. Problema e ca eu sant la servici, arat ca bula acuma..........

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu o singura data am fost la ginecolog la stat. Un doctor tinerel astepta sa-si urce pacienta pe masa dupa mine si se tot uita la chilotii mei (cu dantelutza si pietricele de altfel :)))) pusi pe scaunul de alaturi. Daca s-a uitat si la fofo io nu stiu ca nu am indraznit sa ma uit.
    De atunci ma duc doar la o clinica privata unde intimitatea si fofo sunt in siguranta :)
    Pup, Nina.

    RăspundețiȘtergere