vineri, 29 martie 2013

Só de mim - umbre 14

Un videoclip inspirat de filmul "The Emotive" , de Christine Wong si Kevin Guiang.
De ziua îndrăgostiților, acum un an, Diffuse a dorit să transmită mesajul și în Portugalia și a creat "Só de mim".



Am tradus textul în limba română, pentru voi. Să vă fie de bine.



„Tu nu știi cine sunt, dar eu știu cine ești tu...și cer doar un minut din timpul tău.
Vreau să-ți spun că sper că știi cât ești de norocos. Cât de mult mi-aș dori să pot fi în locul tău. Să pot zăbovi în același pat cu ea, în fiecare dimineață. Să o ajut să se trezească din morocăneala matinală.
Sper să știi că îți va vorbi doar după ce se va fi spălat pe dinți. Nu din răutate...ci din teama de a-și pierde farmecul în ochii tăi. De a nu o privi ca pe o ființă comună.
Sper să știi că îi place să profite de fiecare rază de soare, și cafeaua o indispune.
Că alege hainele pe care le va purta cu o seară înainte, doar pentru a mai putea fura cinci minute de somn, dimineața. Că ceasul deșteptător suna de cincizeci de ori înainte ca ea să se trezească , și că, chiar asa, reușește să ajungă la timp.

Vreau să știi și că adoră poveștile de ficțiune. Dar nu de groază! Că e în stare să țină minte numele tuturor personajelor dintr-o carte veche, dar că nu se va chinui să învețe pe de rost numele prietenilor tai, nu din prima...
Pentru că ea...ea chiar știe cine e.

Tu nu vei fi nicicând un noroc în viața ei. Norocos ești tu s-o poți avea in viața ta.
Știi?
Ea nu este romantică din fire, dar un gest spontan venit din partea ta o va înmuia. Pentru că ea este sigură și dulce în același timp.
Ea nu știe să gătească, dar se va strădui să pregătească mâncarea ta preferată. Și de nu va fi gustoasă, se va amuza pe seama eșecului, în loc să roșească rușinată.
Și când ea râde...eu vreau să plâng. Nu de tritețe, dar pentru că fiecare hohot este o notă muzicală ce-mi atinge inima și mă face să vreau să dansez.

Vreau să știi că ea este tot ce-mi doresc și n-am știut niciodată că am.

Învață că aritmia pe care o simți în prezența ei este normală! Și că lipsa ei este un gol asemeni morții.
Sper să fii tot ceea ce eu nu am fost niciodată.
Sper să o tratezi bine.
Pentru că, dacă-i frângi inima, o vei pierde pentru totdeauna.
De-aș fi putut ghici viitorul...

2 comentarii: