miercuri, 27 martie 2013

Ștampilă din caserole

M-a mușcat grav microbul Pinterest și, chit că n-am copii și nici pe hazbănd nu-l conving să se joace cu creioanele de colorat, nu mă pot abține să nu mă joc de-a bricoleurul , când mă apucă. Bineînțeles că mă apucă în cele mai nepotrivite momente, cum ar fi la muncă, fix când urlă steicholderu mai cu foc,na. Dar nu contează, încurajăm creația.

Așadar, avem nevoie de:

- capacul unei caserole din polistiren
-  un creion sau un băț de frigărui
-  tușieră sau culori de orice fel (acuarele, acrilice,tempera, etc.)
- coli de hârtie (asta dacă nu vreți să vă ștampileze odorul lavabila)


Cu ajutorul creionului trasați forme, flori, căsuțe, numele lu' Florica de la scara a doua, orice doresc domniile voastre. Reveniți cu creionul asupra contururilor, pentru a vă asigura că desenul se va transfera pe cât de clar este posibil.
Dacă aveți vreo brumă de talent, o să iasă ceva mai elaborat decât asta:




Tamponați capacul cu tușiera sau pur și simplu aplicați culoare cu ajutorul unei pensule sau a unui burete și storcoșiți ștampila pe hartie. Dați-i vreo doi pumni, pentru a vă asigura că se transferă întreaga operă de artă și apoi felicitați-vă pentru creația nemaivăzută. Astfel:



Tadaaaaaa!



Dacă faceți, let me know:D

4 comentarii: